♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Sweeet Talking
wehh result , pergi jauh jauh =='
Monday, December 19, 2011 | 7:06 AM | 0 ♥ Sweet Talking

assalamualaikum readers :)

takut gila result lagi dua hari kan ? ayoyoyo , boleh tak taknak pergi ambik result tu sampai bila bila ? biar aku tak tau pun takpe aku dapat berapa kan ? haha . memang aku nak sangat straight 'A' . but , kalau takd rezeki nak buad mcm mana kan ? 5A pun dah okay kud dari tak dapat A langsung . memang aku target 5A pun . sejarah , bi , khb and sains memang aku benci gila lah kan ? susah gila nak mati . lagi lagi sejarah . wowwww ! meletup kepala . fakta kan , susah lee nak ingat . aku dah lah malas nak baca baca benda merepek tu . lulus pun jadi lah sejarah tu . 

khb pulak cikgu yang ajar aku tu dari kelantan . memang dia speaking lah kan ? satu benda aku tak paham apa dia cakap . mcm tunggul jee lah dengar dia berceramah tu . *sory ustaz , terkutuk sikit . haha :D . jangan 'FAILED' sudah kan sejarah dengan khb tu ? aku cakap jee kat dekma and linda jangan fikir pasal result , padahal aku yang tak tidur malam fikir benda tu . haha *merepek .

dyla , nanti kita pergi ambik result sama sama tau sambil berpelukan sebab terlampau takut . haha . ok lah , bai peoples , assalamualaikum :)

lots of love ,
suraya hani  

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

" />" />
  
 "saya chek. tahun depan SPM. doakan hidup saya sentiasa bahagia. saya sakit kalau takde kawan" -Suraya Hani

♥ Tagboard ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : Suraya Hani