♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Sweeet Talking
sho-sho-sho -pppp-inggg :D
Wednesday, January 4, 2012 | 5:17 AM | 1 ♥ Sweet Talking
assalamualaikum :)

firstly nak cakap thanks alot to my sis yg baik hati sebab belanje me dgn ica(anak buah) shopping sakan kat sunway hari tuh(01.01.2012) . memang best gila baby lah kan . but biase lah . penat gila . kaka aku yg baik hati tuh bagi aku 400 sebab dpt 4A and ica dpt 450 sebab dpt 5A . lebih rm50 je . takp-2 . kalau lebih byk sangat jealous jugak aku kan . hmm , sampai je kat sunway tuh kitorang tgk-2 jam . aku dah nmpk jam yg menawan untok aku . but tak beli lg . kaka aku suruh tgk-2 kedai lain . then masuk lah kedai-2 lain . aku dah bosan dah tgk jam-2 yg merepek tuh sebab aku suke jam roxy pink kat kedai solar time tuh . aku pun menyabar kan diri lah kan . then pegi mkn jap . sembahyang zohor and rehat jap . then jalan balik . masuk jusco carik baju , semua tak lawa . but beli lah jugak seluar and baju tutttt . haha . then , tgk jam lg . sebab ica sangat sangat lah memilih !

lepas tuh , pegi sembahyang asar pulak . then jalan balik . g padini . kat situ lame sikit . aku beli baju . ica carik baju for bf die . gatal kan ? nak beli untuk bf lah pulak . haha . suka hati dia lah kan . die dapat duit byk . lepas beli mcm-2 tuh kitorang turun balik sebab nak pegi solar time tuh . aku nak jugak jam yg menawan tuh . and dapat . akhirnyeeee ! :) . but kesian aku . carik kasut tak dapat-2 :( . okay dah penat menaip panjang-2 . picture nanti . malas upload lagi ==' . okay bye . assalamualaikum peoples :)

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

" />" />
  
 "saya chek. tahun depan SPM. doakan hidup saya sentiasa bahagia. saya sakit kalau takde kawan" -Suraya Hani

♥ Tagboard ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : Suraya Hani