♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Sweeet Talking
alhamdulillah , akhirnya :)
Tuesday, February 21, 2012 | 6:53 AM | 0 ♥ Sweet Talking
assalamualaikum blogger :)

ehem-2 , anybody here ? *k aku gedik sat :) . hm da lama tak update blog ni kan ? disebabkan busy dgn first blog aku nih , so second blog dilupakan kejap . harhar :3 . k back to title . apa yg aku cuba sampai kan tu kan ? hmm akhirnyaaaaaa , aku berjaya tukar balik ke sch lama . b4 ni aku kat SMT GOMBAK . even baru 2minggu aku kat situ , aku da terasa mcm nak pecah kepala hotak . ce bayangkan pukul4 da kena bangun then siap2 semua tu , pukul5.30 turun surau . dlm pukul7 lepas mkn semua terus pegi sch . balik sch pukul2.30 . then prep , riadah , mlm ada kelas . k sangat-2 lah penad --'

antara sebab-2 aku nak keluar dari sch tu :-
  • tak boleh bwk subjek LK , FIZIK , CHEMIST sebab kat sch lame aku ambik akaun :)
  • bosan kat hostel
  • menyampah
  • budak lelaki ramai kat kelas , aku rimas
  • perempuan kelas agak tak sporting
  • home sick :D
  • kursus tidak sesuai , harhar :)
aku masuk situ aku rasa semuanya lain sangat dgn SMK SOEHARTO . bayangkan lah dlm kelas tu 8org je perempuan . 19 lelaki . seriously , aku rimas . kalau kat sch lame perempuan yg ramai . ada lah kawan kan . ni 8org je . sangat2 bosan . now aku da lepas dari semua benda tu . tanamkan azam ,kat mane-2 pun aku boleh belajar kalau aku yg nak , right ? semua tu terletak kat tangan aku sendiri . hm k da penad . esok bermula lah hari first kat sch lama aku balik . kbai peoples , LH . iloveyou . assalamualaikum :)


lots of loves ,
suraya hani 

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

" />" />
  
 "saya chek. tahun depan SPM. doakan hidup saya sentiasa bahagia. saya sakit kalau takde kawan" -Suraya Hani

♥ Tagboard ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : Suraya Hani