♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Sweeet Talking
bye 29feb
Saturday, March 3, 2012 | 7:55 PM | 0 ♥ Sweet Talking


assalamualaikum :)

hm dah lama tak update blog ni kan . tersangat lah busy . cehh . mengalah kan PM pulak tersangat tuh . btw harini bosan tahap cipan laut . so sengaja lah update bout my birthday(29feb) . hm k . meh kita start :)

malam haritu(28feb) , mak aku mcm saja buad-2 lupa yg bulan ni ada 29hb . then mak tgk calender dekat fon and ckp 'eh tahun ni ada 29 lah, birthday chek ' . lepas tu mak terus ckp happy birthday and blablabla . aku salam mak and ternangis jugak lah kan sebab da lama takd birthday aku . lepas mak wish tu abang aku and adik aku pulak . lepas tu LH(my love) . aku bahagia :) . then kawan-2 aku text ckp benda yg sama jugak . tepat pukul12(29feb) , LH call and wish lagi . time tu aku dah tidur . mamai-2 lagi and aku tak berapa dengar pun apa dia cakap . hm nvm

time kat sch pulak aku da mcm artis , semua org wish and aku masuk kelas je classmates aku nyanyi lagu happy birthday and kat perhimpunan pun cikgu anuar(cikgu spn) nyanyi lagu yg sama . lepas tu balik sch kat tempat parking motor . mcm biasa , sesi pembalingan tepung :) then esoknya tu aku terus demam and tak pegi sch sebab aku rasa banyak sangat tepung masuk hidung yg membuadkan aku bersin sampai malam . k mmg aku sangat alergik dgn tepung --' . hm da penad membebel . k assalamualaikum reader :)

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

" />" />
  
 "saya chek. tahun depan SPM. doakan hidup saya sentiasa bahagia. saya sakit kalau takde kawan" -Suraya Hani

♥ Tagboard ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : Suraya Hani