♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Sweeet Talking
exam -.-
Thursday, May 17, 2012 | 7:06 AM | 0 ♥ Sweet Talking

assalamualaikum blogger :). lama gila tak update kan? err, kicah? k dah 2minggu exam. memang susah gila bebi. nak nangis aku kat situ. harini exam geografi dgn ert. disebabkan aku takd paper, aku exam addmaths sorang sorang sebab isnin haritu aku tak datang. tak dapat meniru doh. hihi. dah lah jawap dekat bilik guru. hm banyak gila aku tak buad. confirm failed. otak ni pulak menggatal asyik teringat klon hazim dekat kelas tu. hihi, omeynya dia tidur tadi. omey omey omey. k gedik. lepas je siap aku terus hantar. malas dah nak menghadap soalan yg buad aku rasa nak hentak kepala dekat meja cikgu tu. paper1 susah gila. paper2 susah nak mati. k dua dua susah. lol

 sory sebab buad cikgu marah. kitorang main main kan time belajar dgn cikgu. nampak sangat yg cikgu macam marah kitorang. mesti ramai failed kan? k takut gila nak tengok markah nanti. sorry again cikgu :(

much love,
suraya hani  

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

" />" />
  
 "saya chek. tahun depan SPM. doakan hidup saya sentiasa bahagia. saya sakit kalau takde kawan" -Suraya Hani

♥ Tagboard ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : Suraya Hani